Δεν υπάρχει διαθέσιμη περιγραφή για τη φωτογραφία.

Ισαάκ Ξανθόπουλος *

Σε άρθρο του Κ.Λαλιώτη στην Ναυτεμπορική σχετικά με την οιλική επαναφορά του ΠΑΣΟΚ γίνεται η αναφορά στον αριθμό 3 και την σημασία του στην επικοινωνία.
Οι γνώσεις μου για την πολιτική επικοινωνία είναι καλές αλλά σε καμιά περίπτωση γνώσεις ειδικού.
Βέβαια και μία μόνο ημέρα να έχεις ασχοληθεί με την πολιτική επικοινωνία σου είναι οικεία η συζήτηση για τον αριθμο 3.
Δείτε το σύνθημα της ΝΔ σε αυτές τις εκλογές.
Σταθερά. Τολμηρά. Μπροστά, Δηλαδή 3 λέξεις.
Τι λεει λοιπόν η θεωρία.
Όταν θέλεις να πείσεις αναφέρεις πάντα 3 λόγους.
Όχι δύο, όχι 4.
Liberté, Égalité, Fraternité.
Ψωμί, παιδεία, ελευθερία
Κυβέρνηση του λαού, από τον λαό και για τον λαό.
Γιατι ομως συμβαινει αυτό;
Φταίει το παραμύθι με τα 3 γουρουνάκια;
Μάλλον γιατί ο ανθρώπινος εγκέφαλος δεν θυμάται και δεν εστιάζει σε πολλά. Tους 3 λόγους τους θυμάται σίγουρα. Είναι μοτίβο του εγκαφάλου;
Τραβάνε σταθερά την προσοχή του;
Ο καλός, ο κακός και ο άσχημος..
Αίμα , ιδρώτας και δάκρυα .
veni, vidi, vici ( Ήλθον, Είδον, Ενίκησα.)
Τhinner, lighter Faster του μάγου Τζομπς
Ο κανόνας 3 σε αναγκάζει εσένα που τον χρησιμοποιείς να επιλέξεις τους 3 πιο σημαντικούς λόγους ώστε να πείσεις.
Με την χρήση του κανόνα 3 ακούγεσαι πιο συγκροτημένος, σίγουρος και αποφασιστικός κατά την Mckinsey.
Αυτό εισπράττει ο συνομιλητής σου
Και η πολιτική που είναι σε όλα αυτά; Οι ζωές μας, οι αξίες, τα όνειρα μας;
Και μπορούν τα επικοινωνιακά εργαλεία του παρελθόντος και η προπαγάνδα να σταθούν σήμερα;.
Τα πράγματα τρέχουν, γίνονται συνεχώς πολύπλοκα.
Παράδειγμα το TikTok.
Αξιοποειί στην επικοινωνία τεχνικές backstages gamafication, couponing, ζωντανή ροή, φθηνή, συναρπαστική εμπειρία και άλλα. Και καταφέρνει και έχει σημαντικό μερίδιο στην επιτυχία της επικοινωνίας προσώπων, πολιτικών , εμπορευμάτων.
Και εμείς τι κάνουμε ;
Προς το παρόν καφέ , ξεκουραση και καλό Σ/Κ σε όλες και όλους. Απο Δευτέρα νέες συζητήσεις θα ξεκινήσουν. Χωρίς δογματισμούς θα την αναζητήσουμε την απάντηση.
*Οικονομολόγος